- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
Czytaj więcej: Wszczepianie zipa - trochę o czytaniu, Brief 21/2001
- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
*Ostrzeżenie: Tekst zawiera elementy eksperymentu na ludziach.
Przychodzi Klient do Agencji i mówi: — Proszę mi przygotować projekt kampanii multimedialnej.Na to Agencja żartobliwie: —
- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
Przychodzi facet do baru i zamawia setkę:
- Ale szybko, szybko — mówi - bo zaraz się zacznie.
- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
Gdyby wierzyć mediom, gdyby brać poważnie to, co nam donoszą na temat otaczającej nas rzeczywistości, to większość z nas powinna dojść do wniosku, że żyje w świecie wirtualnym.
Czytaj więcej: Cztery miliardy much są w błędzie, Brief 12/2003
- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
Marketing to działalność zmierzająca do osiągania zysku poprzez kreowanie, pobudzanie i zaspokajanie potrzeb.
- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
Felieton - o programie "oblicza Mediów" dotyczącym reklamy społecznej prowadzonym przez Piotra Kraśko
- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
Propozycja kampanii reklamowej pod hasłem: "Polska: przygoda z happy endem".Skoro mamy już wchodzić do tej Unii, to postanowiłem sprawdzić, jak tam jest.
- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
Wańka-wstańka wcale nie zginła. Tyle że zamiast w sklepach zabawkowych, występuje dziś w świecie ludzkich zachowań.
- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
Ich łacińska nazwa beta vulgaris może świadczyć o tym, że w antypatii do nich nie jestem odosobniony, ale to wniosek naciągany. Znane są i stosowane w licznych odmianach. Z braku miejsca wymienię tylko kilka podstawowych.
- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
Niewykluczone, a nawet prawie pewne, że Melchior Wańkowicz najpierw sparafrazował sienkiewiczowskie "ku pokrzepieniu serc" na epigram "historia krzepi", a potem przekornie zamienił go - za niezłe pieniądze - na słynny dziś slogan "cukier krzepi".
- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
Pytano Polaków, czy lubią seks w reklamie. Ponad 25 proc. lubi, około 17 proc. nie znosi, kolejne 25 proc. lubi, kiedy jest uzasadniony, a pozostałym jest to obojętne.
- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
Reklamy, jak kobiety, dzielą się na dobre i złe. Ale i jedne, i drugie uwodzą. Bez względu na styl. Zazwyczaj robią to tak, jak się noszą: jedne powściągliwie, inne wyzywająco. Jedne delikatnym makijażem, inne grubą, wyzywającą tapetą. Zapięte po szyję (na szczęście coraz rzadziej) albo tak opięte, że gorzej niż gołe (czyli właściwie lepiej).
- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
Były sobie dwie siostry, Wisia i Misia.
W jednym stały domku. Wisia na dole, Misia na górze. Misia spokojna, nie wadziła nikomu.
- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
Kto z nas nie miał kiedyś ochoty, żeby znaleźć się po tej drugiej stronie?
Choćby na chwilę, na próbę, zobaczyć, jak to jest.
- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
Kiedy w roku 1992 wraz z Jagną Skoczylas i Andrzejem Kijanowskim, założycielami pierwszego studia nagrań w Radiu Zet, otworzyliśmy Studio 1 przy Mochnackiego 4 w Warszawie, postanowiliśmy reklamować tam między innymi premiery teatralne, najpierw warszawskie, a potem z całego kraju.
- Szczegóły
- Kategoria: Felietony
Ostatnio działo się tak wiele, że nasi znajomi dopiero teraz zebrali się ponownie na podwieczorku w stałym gronie...
Strona 4 z 4