Programujemy cztery główne obszary działań rozwojowych:
-
Doskonalenie skuteczności przywództwa i zarządzania:
- analiza i doskonalenie strategii: misja, wizja, wartości, balance score card;
- doskonalenie kompetencji przywódczych i menadżerskich: psychologia lidera;
-
Doskonalenie systemu, organizacji i efektów sprzedaży i obsługi
- analiza i doskonalenie metod, praktyk i wyników: weryfikacja organizacji oraz obsługi Klienta
-
Doskonalenie kultury organizacji
- budowa i zastosowanie modelu kompetencyjnego: rekrutacja, motywacja, zarządzanie przez cele, KPI, ocena, podnoszenie kwalifikacji, samowiedza i samodoskonalenie, praca zespołowa;
- kreatywności i innowacyjność: analiza, łączenie i komplementarność potencjałów i preferowanych stylów działania w zespole, pobudzanie i wspieranie inicjatywy, przedsiębiorczości, systemy i techniki sprzyjające kreatywności jednostek i zespołów;
- analiza i poprawa wykorzystania czasu pracy: usprawnianie organizacji i metod zarządzania czasem pracy;
-
etyka praktyczna:
- podejmowanie decyzji słusznych
- rozwiązywanie dylematów
- budowanie więzi, poczucia tożsamości i poczucia odpowiedzialności i decyzyjności poprzez podnoszenie poczucia godności pracowników
-
Usprawnianie marketingu i komunikacji
- kompozycja marketingowa: analiza konkurencji, analiza potrzeb, segmentacja i maksymalizacja wykorzystania różnych rynków konsumenckich
- komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna: strategia i kreacja reklamowa, efektywne wykorzystanie mediów tradycyjnych i społecznościowych, programy lojalnościowe, public relations (PR).
Przykładowe tematy szkoleń:
Umiejętności marketingowe
- Strategia marki : zarządzanie pozycjonowaniem, czyli czym być, żeby nas chcieli: - segmentacja, branding
- Praktyczne wprowadzenie do marketingu : seminarium warsztatowe
- Kreowanie wspólnoty wokół marki: wizerunek korporacyjny firmy/marki, korporacyjna odpowiedzialność społeczna, marketing społecznie zaangażowany
- Nowoczesne techniki marketingowe: twórczy marketing, marketing bezpośredni, BTL, querilla marketing, CRM
- Public relations jako budowanie intelektualnie inspirującej aury wokół marki
- Jak wady zamieniać na zalety: obsługa reklamacji
- Skuteczna promocja: multimedialna kampania komunikacyjno-promocyjna; od analizy przez strategie, od projektu do efektu
- Marketing regionalny – marketing miejca, marketing miasta
- Zarządzanie relacjami i lojalnością w B2B i B2C
- Partnerstwo doskonałe: partnership streamlining – warsztatowa aktualizacja strategii i kreacji branżowych; współpraca z agencją
- Jak opracować i jak oceniać kampanię reklamową zanim wydamy na nią pieniądze;
- Współpraca z agencją reklamową: czy i jak ?
- Copywriting: skuteczna komunikacja werbalno-wizualna; koncepcje, slogany, scenariusze, teksty reklamowe
- Największe kampanie reklamowe świata: przegląd analityczny z kluczem
- Branżowy przegląd komunikacji marketingowej: przegląd analityczny z kluczem branżowym
Umiejętności menadżerskie
- Efektywna współpraca z agencją reklamową
- Warsztaty twórcze: jak kreatywnie myśleć, działać i rozwiązywać problemy
- Zespołowe rozwiązywanie zadań - team building - wspólne podejmowanie wyzwań i rozwiązywanie problemów
- Skuteczne zarządzanie projektami, efektywna organizacja pracy w zespole, Zarządzanie przez delegowanie Zarządzanie czasem: optymalizacja wykorzystania czasu w pracy i w domu
- Wystąpienia i wypowiedzi publiczne, treningi medialne
- Sztuka przemawiania i sztuka prezentacji – jak prezentować, żeby przekonać
- Kultura korporacyjna, implementacja kodeksu etycznego firmy: interaktywny projekt warsztatowy Sąd dyscyplinarne i koleżeńskie
- Twórcze techniki perswazji i sprzedaży
- Model kompetencyjny organizacji
- Client relations
- Mediacje
- Skuteczna komunikacja społeczna: założenia, narzędzia, mierzenie efektywności
- Doskonalenie samorządowych kompetencji etycznych
- Porozumienie samorządowe i transfer: mieszkańcy (NGO) - nauka – biznes
Organizacja programów szkoleniowych
- Programy autorskie
- Szkolenia otwarte i zamknięte, twarde i miękkie, łatwe i trudne
- seminaria, warsztaty, symulacje, treningi dla zespołów pracowniczych i managerów
- oparte na sprawdzonych programach międzynarodowych
Ogólne warunki
- program szkolenia jest zawsze dostosowywany do potrzeb branżowych i indywidualnych na podstawie wywiadu oraz analizy oczekiwań i diagnozy potrzeb
- czas trwania od dwóch godzin do trzech dni lub cykle programowe
- stacjonarnie lub wyjazdowo z wykorzystaniem listy rekomendowanych ośrodków szkoleniowych
- moderatorzy: wybitni specjaliści - praktycy z dziedziny przedsiębiorczości, prakseologii, marketingu, strategii i produkcji, promocji, mediów i komunikacji;
- ceny: adekwatne do efektów – według stawek godzinowych wykładu lub ceny jednostkowego uczestnictwa.